yoyooo

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

yoyooo

yoyooo

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

yoyooo ميل أن تزرع وردة في بستان و تعتني بها لتحيا و لكن الأجمل أن تزرع حبك بقلب انسان ليكبر معك و يعتني بك

مساحه اعلانيه
شكرا الى كل من دخل الى هنا وشارك حتى لو بكلمه
جائزة مليون ريال للي عنده 10 عيال :: < :: يفعلها كل ليلة ؟؟؟؟؟؟ :: < :: عارفة راح تتجوز على :: < :: وداااااااعــــاً لــــحـــــيـــن عــــــــوده :: < :: رمضان 2009: برنامج كوكب تاني- محمود المصري.. متجدد :: < :: عبيد‏:‏ لم أتدخل في علاقة رجال الأعمال مع البنوك :: < :: فيلم اجنبى - A Mighty Heart :: < :: فيلم اجنبى - The Gay

المواضيع الأخيرة

» مصطفى قمر - رسموا - @ 192 kbps
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:30 pm من طرف Admin

» عبد الباسط حموده - نفسى يا عالم @ 192 kbps
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:29 pm من طرف Admin

» محمود الحسينى - يا انسان @ 192 kbps
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:29 pm من طرف Admin

» عمرو مصطفى - غلطة عمرى ريمكس @ 192 kbps
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:26 pm من طرف Admin

» ايـساف وبـشري واغنية بـحـبك بـحبـك V.C.Q 320Kbps
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:25 pm من طرف Admin

» البوم اغانى العيد 2009
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:23 pm من طرف Admin

» ألبوم ماجد المهندس - اذكرينى 2009 بمساحة 93 ميجا على أكثر من سيرفر
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:13 pm من طرف Admin

» البوم سامح الغريب " عامل مشاكل " Ripped From Original CD @ 192
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:12 pm من طرف Admin

» البوم مصطفي الريدي " قلبي اليومين دول " Ripped From Original CD @ 192
عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:06 pm من طرف Admin

التبادل الاعلاني

احداث منتدى مجاني

عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى

Admin
    Admin
    Admin

عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى Empty عندى مشكلة عاطفية ممكن حد يحلهالى

مُساهمة من طرف Admin الخميس سبتمبر 17, 2009 4:36 pm

اهلا بكل اعضاء المنتدى انا هنا عضوة جديدة فى المنتدى و اسمى رحاب انا سنى صغير و ممكن اكون اصغر وحدة فى المنتدى بس انا عندى اخت مخلصة الجمعة معرفانى كل امور الكبار فا انا افهم فى كل حاجات الكبار من خلال مصدرين اختى و النت انا سنى 10 سنين للاسف المهم ان انا بحب و لد فى المدرسة و هو اصلا ميعرفنيش انا ححكلكم الحكاية من اولها
    بدات الحكاية من اول مرة شفته اتشديت ليه شوية و طنشط تانى مرة اعجبت بيه تالت مرة حبيته كان الوقت ده من سنتين لما كان عندى 8 سنين وهو عنده 14 سنة ودى كانت اول مرة افكر انى احب شخص حقيقى مش شخص فى التليفزيون رحت بسرعة حكيت لصحبتى المفضلة و قلتيلها و طلبت منها انها تساعدنى علشان اعرف عنه معلومات وقت البريك كنت بروح استعير قصة من المكتبة انا و صحبتى و نروح ملعب الكرة كان بيلعب كورة القدم كنة بنتفرج عليه بتنكر هو طبيعى فى السنة دى انى عرفت انو فاعدادى علشان كان لابس لبس السنة الاعدادية المهم مكنتش اعرف هو فى انهى سنة و فى يوم صحبتى جاتلى وقالتلى ان باصها بيركن جنب باصه عرفت عنه كل حاجة بحبها بيحب الاطفال مش طيب ولا شرير شخصيته عجبتنى و عرفت كمان انو اسمه محمد و مرت السنة عى الحال ده و فى حافلة اخر السنة اتكعبل فى رجلى فالى اسف و انو كلمنى بس اتجننت السنة الى بعدها اعدت احلم بيه و مبشوفهوش و فى يوم فى الشتةو الدنيا بتشتى صحبتى جاتلى و قاليلتلى بصى شفت مين ورة الكنتين ببص لقيته هو و معاه اطفال صغيرة فى الكيجى ولد و بنت بصيت له و بص لى و ودا وشه النحية التانية و انا بردو و ده معناه انو مش معجب بية و من ساعتها و انا زعلانة و قبل ما يبتدى العام الدراسى الجديد عايزة الاقى حل اخليه يحبنى او على الاقل يعجب بية ممكن رض بسرعة من فضلكم يا شباب اعتبرونى شابة زييكم

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 09, 2024 12:30 pm